Subject: Kooskõlastamise uuendamine: Ehitusluba nr 2212271/04609 (Ehitusloa taotlus 11271/37372)
From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 15:19:32 +0300

Tere

2021. aasta lõpus olete kooskõlastanud ehitusloa taotluse 11271/3737
tingimusega, et kooskõlastus kehtib 2 aastat. Tellija on nüüd tänasel
päeval jõudnud otsusele alustada ehitustöödega, kuid nüüd tuleks
kooskõlastused uuendada. Manusesse olen lisanud tolleaegse kooskõlastuse
ja kuni siiani projektis rohkem täiendusi ei ole tehtud. Seega, kui
täiendavaid kommentaare ei ole, siis palume uuesti projekti kooskõlastada.

Kui on küsimusi, siis julgelt kirjutada / helistada.

Tänud ette!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.roadexpert.ee <http://www.roadexpert.ee/>

  _____

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ
Saadetud: kolmapäev, 10. juuli 2024 15:07
Adressaat: Arvo Veltri <[email-masked]>
Teema: Kooskõlastamise uuendamine: Ehitusluba nr 2212271/04609 (Ehitusloa
taotlus 11271/37372)

Tere

2021. aasta lõpus olete kooskõlastanud ehitusloa taotluse 11271/3737
tingimusega, et kooskõlastus kehtib 2 aastat. Tellija on nüüd tänasel
päeval jõudnud otsusele alustada ehitustöödega, kuid nüüd tuleks
kooskõlastused uuendada. Manusesse olen lisanud tolleaegse kooskõlastuse
ja kuni siiani projektis rohkem täiendusi ei ole tehtud. Seega, kui
täiendavaid kommentaare ei ole, siis palume uuesti projekti kooskõlastada.

Kui on küsimusi, siis julgelt kirjutada / helistada.

Tänud ette!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.roadexpert.ee <http://www.roadexpert.ee/>